Kontakt
Kadrovska pisarna d.o.o.
Cesta na Bokalce 20f, 1000 Ljubljana
T: 059 77 20 60, M: 041 507 105
E: info@kadrovska-pisarna.si
Ali vas je obiskala
delovna inšpekcija?
059 77 20 60
Vam težak trezor zavzame precejšen del pisarne ? Ga še nimate in trepetate za svojimi dokumenti ? Nimate dovolj denarja za nakup novega, ker je cena vrtoglavo visoka ali ste celo v skupini podjetnikov, ki še ne ve katere vse so listine trajne vrednosti, ki jih je potrebno hraniti ves čas poslovanja in tudi še po ukinitvi podjetja ?
Zakon o evidencah na področju dela in socialne varnosti ter Zakon o varnosti in zdravju pri delu-1 natančno določata katere listine in dokumente mora podjetje pri svojem poslovanju hraniti ves čas svojega poslovanja ter tudi po prenehanju delovanja podjetja. Z zakonom je tudi določeno katere dokumente je potrebno redno obnavljati in imeti vedno na voljo veljavne dokumente. Do sedanja praksa je pokazala, da so vsi ti dokumenti v večini primerov hranjeni nepravilno ali jih podjetja sploh ne hranijo. Nekatera podjetja še vedno uporabljajo velike litoželezne ognjevarne trezorje, ki so podjetju velik strošek, so nepregledni, dostop do podatkov shranjenih v njih pa dolgotrajen in okoren. Hkrati se malo podjetij zaveda, da je papir vse slabše kvalitete in je njegova življenska doba vse krajša.
Moderna podjetja, ki poslujejo vitko in hočejo povečati učinkovitost in uspešnost poslovanja ter prihraniti strošek upravljanja se odločijo za najem spletnega trezorja kadrovske-pisarne.si.
Dostopen 24/7 vse dni v letu od kjerkoli in iz katerekoli naprave povezane v svet. Tudi če ste na drugem koncu sveta, boste vedno imeli dostop do svojih listin trajne vrednosti. Zato vsem našim naročnikom nudimo neomejeno hranjenje vseh listin in dokumentov trajne vrednosti, ki jih skupaj z nami pridobite tekom poslovanja na delovno-pravnem področju.
Naročite storitev spletni trezor in naši HR svetovalci vam bodo brezplačno pregledali dokumentacijo trajne vrednosti in jo po posebnem postopku shranili v spletni trezor. Izboljšajte svoje poslovanje, pokličite nas na 059 77 20 60 ali se naročite na storitev tukaj.
VSI KADROVSKI DOKUMENTI NA ENEM MESTU - ZA VSO SLOVENIJO!
"Končno sem se opogumil in odprl svoj s.p. V prvih mesecih sem s prihodki komaj pokrival mesečne prispevke in računovodjo. Vsak evro mi je prišel prav za mesečne stroške, ki so se kar nabirali. Odprl sem prevajalsko agencijo, potreboval sem računalnik z licenčnimi Windowsi in Microsoft Wordom, elektronskim naslovom, spletno predstavitev,... seznam se kar ni in ni zaključil. Kmalu je na moja vrata potrkala delovna inšpektorica. Zahtevala je zdravniško spričevalo, ki ga seveda nisem imel. Zgovarjal sem se, da nisem vedel, a je to ni kaj dosti zanimalo. Poizkušal sem jo pregovoriti, da bom šel na pregled takoj naslednji dan, a je nisem prepričal, češ, da so ti časi mimo. Nato je hotela certifikat o opravljenem tečaju varstva pri delu. Tega sem imel, vendar ni bil več veljaven. Za oceno tveganja pa sploh vedel nisem, da obstaja! Prav tako ne za tečaj prve pomoči, ki naj bi bil po spremenjeni zakonodaji obvezen za vse, tudi samostojne podjetnike posameznike. Napisala mi je kazen v višini 2.000 EUR in odšla skozi vrata."
Največ za vaš denar. Najcenejši paket v Sloveniji!
Prihranite vaš denar in usmerite energijo v svojo dejavnost.
Vse na enem mestu.
Pridobite vse zakonsko predpisane dokumente potrebne za poslovanje z vidika zdravja in varnosti na enem mestu. Varstvo pri delu, Izjava o varnosti z oceno tveganja, zdravniški pregled, prva pomoč ter predpisani pravilniki - vse na enem mestu.
Storitev na ključ s skrbniško službo.
Naši skrbniki skrbijo za veljavnost in ažurnost zakonodajno zahtevanih dokumentov, ki jih pri poslovanju na kadrovskem področju potrebujete in vas vodijo skozi proces pridobitve le-teh.
Brezskrbno poslovanje.
Kadrovska pisarna d.o.o. vam da trajno garancijo na opravljene storitve. Tudi v primeru obiska inšpekcije, odgovornost za svoje delo prevzamemo v celoti mi vključno morebitne kazni izhajajoče iz našega strokovnega dela!
Varno in zanesljivo.
Vse dokumente, spričevala, certifikate, potrdila, pravilnike in ostalo dokumentacijo hranimo v elektronskem e-trezorju, ki ustreza vsem najzahtevnejšim standardom varnostnega shranjevanja in vam je dostopen 24/7 vse dni v letu.
Vedno ažurni.
Obveščamo vas o vseh spremembah zakonodaje in vas vključimo v delo skrbniške službe. Tako boste ob morebitnih dodatnih zahtevah zaradi spremenjene zakonodaje samodejno vključeni v opravljanje in pridobivanje novosti.
In še več!
Vse kadrovske storitve na enem mestu - za vso Slovenijo! Pokličite 059 77 20 60.
Kontakt
Kadrovska pisarna d.o.o.
Cesta na Bokalce 20f, 1000 Ljubljana
T: 059 77 20 60, M: 041 507 105
E: info@kadrovska-pisarna.si
Kadrovska pisarna d.o.o., avtorske pravice pridržane
Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje
Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.