Vaše naročilo je pravno zavezujoče. Naročilo velja eno leto in se samodejno podaljša za enako obdobje, če se pisno ne odjavi 30 dni pred iztekom. Sporočene cene so navedene v evrih in so brez DDV. Spremembe upoštevamo 7 dni po podpisu oz. potrdilu naročilnice. Naročnik se obvezuje, da bo znesek poravnal v 8 dneh po prejemu računa. Naročilo je pravno obvezujoče in nepreklicno. Morebitni popusti, priznani v okviru naročila v rubriki »opombe«, veljajo za to naročilo. Za vsebino in točnost podatkov odgovarja naročnik s potrditvijo naročila. Naročnik izjavlja, da je seznanjen s splošnimi pogoji o uporabi izdelka in z izjavo o varovanju osebnih podatkov. Podjetje Kadrovska pisarna d.o.o. jamči, da bo podatke zbral, obdelal in varoval v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov (ZVOP -1). Pravico imate dostopati do svojih osebnih podatkov ter pravico, da nas kontaktirate, če si želite ogledati, popraviti, spremeniti ali posodobiti svoje osebne podatke v podatkovni bazi našega podjetja. Dano soglasje velja tudi v primeru spremembe naziva oz. sedeža podjetja Kadrovska pisarna d.o.o. ali prenosov podatkov na pravne naslednike podjetja. Preberite si Splošne pogoje in Izjavo o varovanju osebnih podatkov.
Splošni pogoji o uporabi storitev Kadrovska pisarna
Nosilec portala kadrovska-pisarna.si oziroma storitev Kadrovska pisarna je družba Kadrovska pisarna d.o.o., Tržaška cesta 118, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: Nosilec)
1. Predmet
Vsebina splošnih pogojev o uporabi storitev kadrovska-pisarna.si (v nadaljevanju: Splošnih pogojev) ureja uporabo podatkov vsebovanih pri izvajanju storitev Nosilca, ter določa in opisuje pogoje storitev, opisanih v priročnikih, brošurah in internetnih straneh Nosilca.
Nosilec izvaja naslednje storitve (vključno z vendar ne omejeno na):
- pridobitev vseh potrebnih zakonsko predpisanih dokumentov v zvezi z zdravniškim spričevalom, potrdilom o opravljenem tečaju varstva pri delu, certifikatom o opravljenem tečaju prve pomoči in veljavno izjavo o varnosti z oceno tveganja,
- hramba dokumentacije (spletni trezor),
- sistemizacijo delovnih mest in kadrovske evidence, sestava potrebnih pravilnikov in z delovnim pravom povezane zakonske zahteve,
- sestava pogodbe o zaposlitvi in vodenja postopkov zaposlitve,
- svetovanje kako ravnati s presežnimi delavci in pomoč pri oblikovanju organizacijskega ustroja na način, da se učinkovito razvija produktivnost podjetja,
- razvoja zaposlenih, vzpostavitvi sistema za njihovo napredovanje in nagrajevanje, uvedbe periodičnih razvojnih razgovorov, organizacije izobraževanj in usposabljanj, iskanja in selekcije novih sodelavcev, najema delovne sile in organiziranje študentskega dela,
- iskanje in selekcijo kadra po naročilu.
2. Baze
Nosilec zagotavlja namestitev in vzdrževanje podatkov na kadrovska-pisarna.si v obliki baz podatkov, ki so sestavni del spletnega portala kadrovska-pisarna.si.
3. Dostopnost sistema
Nosilec vzdržuje portal kadrovska-pisarna.si tako, da je praviloma dostopen za sprotno uporabo 24 ur na dan in vse dneve v letu. Nosilec si pridržuje pravico do krajših ustavitev v dostopu do kadrovska-pisarna.si zaradi tehničnih razlogov vzdrževanja in zamenjave opreme. Zaradi razlogov, povezanih z vzdrževanjem kadrovska-pisarna.si, si nosilec pridržuje pravico tudi do daljših ustavitev dostopa do kadrovska-pisarna.si, vendar praviloma le ob nedeljah in praznikih.
4. Način dostopa
Način dostopa in uporabe sistema je tak, kot je določen v priročnikih in drugih brošurah kadrovska-pisarna.si ter na elektronskih straneh kadrovska-pisarna.si. Morebitne spremembe v načinu dostopa in uporabe sistema bo Nosilec sproti objavljal na elektronskih straneh kadrovska-pisarna.si, o večjih spremembah pa bo uporabnika obvestil pisno.
5. Uporaba kadrovska-pisarna.si
Uporaba in dostop do kadrovska-pisarna.si sta zagotovljena 24 ur na dan in vsak dan v letu, razen v primerih, določenih v 3. točki Splošnih pogojev. Nosilec si pridržuje pravico, da ob sumu zlorab, ki pomenijo kršitev 9.točke Splošnih pogojev, omeji ali prekine uporabo kadrovska-pisarna.si na posamezno geslo.
6. Druga pravila uporabe
Za zagotavljanje kakovostne uporabe kadrovska-pisarna.si se uporabnik zavezuje, da bo pri dostopu in uporabi kadrovska-pisarna.si upošteval vsa navodila in druga pravila uporabe, objavljena na elektronskih straneh kadrovska-pisarna.si, v priročnikih in drugih brošurah kadrovska-pisarna.si oziroma na sprotni način.Uporabnik se zavezuje, da bo pri vsaki prijavi na kadrovska-pisarna.si uporabil ime in geslo, ki mu ga bo dodelil Nosilec. Nosilec si pridržuje pravico, da dodeljena gesla uporabnikom spreminja. Nosilec se zavezuje, da bo morebitna sprememba gesla potekala tako, da bo uporabnikom zagotovljena nemotena, varna in nepretrgana uporaba kadrovska-pisarna.si.
7. Začetek naročništva
Nosilec se zavezuje, da bo najkasneje v dveh delovnih dneh po prejemu pravilno izpolnjene naročilnice in plačanega računa ali sklenjene pogodbe, ki jo podpiše uporabnik, le temu s priporočeno pošto ali po elektronski pošti poslal uporabniško ime in geslo za dostop do kadrovska-pisarna.si.Za začetek naročnine se šteje naslednji delovni dan po dnevu, ko je uporabnik prevzel uporabniško ime in geslo. Naročniško oziroma pogodbeno razmerje je sklenjeno za obdobje enega (1) leta in se avtomatično podaljšuje za enako obdobje, če uporabnik/naročni pisno ne odjavi razmerja najmanj 30 dni pred iztekom.
8. Cenik storitev
Cenik storitev kadrovska-pisarna.si sprejema uprava Nosilca. Če bo uporabniku na podlagi naročilnice dodeljenih več gesel, bo plačeval uporabo kadrovska-pisarna.si v višini in na način, določen v ceniku storitev kadrovska-pisarna.si.V kolikor uporabnik ob naročilu storitev Nosilca že ima veljaven dokument vsaj še eno leto od datuma naročila, ki bi mu ga drugače zagotovil Nosilec, se mu le-ta odšteje od končne cene (brez morebitnih popustov) po veljavnem ceniku objavljenem pri Nosilcu. Naročniku se v plačano storitev oziroma plačan paket šteje samo PRVO uspešno opravljanje tečajev za posamezno storitev Nosilca. Drugo ter vsa morebitna kasnejša opravljanja krije naročnik sam in Nosilec za izvedbo in kvaliteto teh naslednjih (po prvem) opravljanj ne garantira in ne podeljuje jamstva iz 16.točke teh Splošnih pogojev.
9. Geslo kot poslovna skrivnost
Uporabnik se zavezuje, da bo geslo, ki mu ga bo dodelil Nosilec, hranil kot poslovno skrivnost in da ga bo uporabljala le ena pooblaščena oseba. Uporabnik je odškodninsko odgovoren, če geslo nepooblaščeno uporablja tretja oseba.
Uporabnik je zavezan Nosilca obvestiti o sumu, da geslo uporablja nepooblaščena oseba. Nosilec bo takoj in brezplačno dodelil uporabniku novo geslo. Vse morebitne stroške, ki bi nastali zaradi (morebitne) zlorabe, nosi uporabnik.
10. Odgovornost za uporabo komunikacijskega omrežja
Uporabnik je sam odgovoren, da uporablja modeme in druge naprave in javno komunikacijsko omrežje v skladu z vsemi predpisi, atesti, dovoljenji itd. Nosilec zagotavlja ustrezno opremo le na svoji strani in nikakor ni odgovoren za kakršnekoli nepravilnosti ali nezakonitosti, ki bi nastale zaradi neustrezne opreme ali ravnanja uporabnika. Nosilec ni odgovoren za prenehanje dostopa do kadrovska-pisarna.si, ki bi nastala zaradi krivde podjetja, ki je dobavitelj dostopa nosilca do interneta. Nosilec bo po svojih najboljših močeh skušal svetovati uporabniku pri uporabi komunikacijskih naprav. Nosilec ni odgovoren za nikakršno neposredno ali posredno škodo ali neprijetnosti, ki bi lahko pri uporabniku nastale zaradi morebitnih tehničnih težav ali prenehanja delovanja kadrovska-pisarna.si.
11. Pomoč pri uporabi kadrovska-pisarna.si
Nosilec bo zagotavljal stalno brezplačno pomoč in svetovanje pri uporabi kadrovska-pisarna.si , in sicer s pomočjo telefona, telefaksa in elektronske pošte. Nosilec rezervira termine za opravljanje pregledov oziroma izvajanj posameznih tečajev samo enkrat. V primeru, da naročnik oziroma posamezen uporabnik prvi termin zamudi oziroma se ne odzove, prevzame odgovornost za nadaljne opravljanje in urejanje naročnik sam ter Nosilec v zvezi s tem ne prevzame nobene odgovornosti in ne podeljuje jamstva iz 16.točke teh Splošnih pogojev.
12. Odgovornost za uporabo podatkov
Čeprav nosilec verjame, da so vsi podatki, vsebovani v kadrovska-pisarna.si, kakovostni, pravilni in ažurni, ni odgovoren za nikakršno posredno ali neposredno škodo ali neprijetnosti, ki bi lahko uporabniku nastale zaradi uporabe podatkov v kadrovska-pisarna.si oziroma zaradi morebitnih napak ali netočnih podatkov, ki bi se znašli v kadrovska-pisarna.si .
Nosilec izjavlja, da so vsi podatki in druge storitve, ki jih ponuja kadrovska-pisarna.si, na voljo takšni, kakršni so, in ne jamči za njihovo pravilnost in uporabnost pri uporabnikovem delu oziroma za njegov namen. Nosilec jamči, da vse podatke zbira, obdeluje in varuje v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov (ZVOP -1). Uporabnik ima pravico dostopati do svojih osebnih podatkov ter pravico, da kontaktira Nosilca, če si želite ogledati, popraviti, spremeniti ali posodobiti svoje osebne podatke v podatkovni bazi Nosilca.
13. Avtorskopravno varstvo podatkov
Uporabnik se strinja, da je seznanjen z navodili in pravili uporabe kadrovska-pisarna.si ter da bo v tistem delu kadrovska-pisarna.si, ko je mogoče pošiljati informacije v kadrovska-pisarna.si, upošteval pravila in predpise, predvsem v zvezi z avtorskopravnim varstvom. Uporabnik izjavlja, da bodo vse informacije in druge stvaritve, ki jih bo pošiljal v kadrovska-pisarna.si, proste avtorskopravnega varstva oziroma dane v uporabo vsem, torej v javno dobro (public domain) ali shareware, razen tistih, za katere avtor izrecno zahteva drugače. V kadrovska-pisarna.si prav tako ni dovoljeno neavtorizirano nalagati avtorsko zaščitenih komercialnih programov.
14. Omejitev uporabe podatkov
Uporabnik se strinja, da bo uporabljal podatke, dobljene v kadrovska-pisarna.si, le za svoje namene in da jih ne bo distribuiral naprej v obliki ali z namenom, ki nista skladna z določili Splošnih pogojev, in brez izrecnega soglasja Nosilca. Predvsem ne bo uporabljal in kopiral posameznih podatkov in podatkov, urejenih v baze ali dele baz kadrovska-pisarna.si, v drug računalnik in v katerikoli drug medij z namenom kakršnekoli uporabe teh podatkov, urejenih enako ali podobno, kot so urejeni v bazah kadrovska-pisarna.si. Uporabnik je odškodninsko odgovoren za uporabo podatkov, dobljenih v kadrovska-pisarna.si, ki je v nasprotju s pravili uporabe in z določili Splošnih pogojev.
Obveznosti Naročnika do izvajalcev Nosilca
Naročnik se obvezuje nuditi pooblaščenemu zdravniku vse potrebne informacije, mu omogočiti vpogled v potrebne dokumente ter dostop do vseh podatkov o tveganjih in varnostnih ukrepih, potrebnih za preprečevanje nevarnosti in zmanjšanje škodljivih posledic ter dostop do drugih podatkov, ki so pomembni za opravljanje storitev iz 3.člena te pogodbe. Prav tako se naročnik zavezuje sproti in pravočasno obveščati pooblaščenega zdravnika o vseh spremembah in mu dajati vse potrebne podatke, ki vplivajo na nemoteno in tekoče opravljanje storitev iz 3.člena te pogodbe. Izvajalec ne odgovarja za napake pri storitvah, nastale zaradi napačnih ali nepopolnih podatkov, ki jih bo dostavila naročnik. Naročnik se zavezuje, da se bo držal navodil in priporočil pooblaščenega zdravnika.
15. Prenehanje naročništva
Če ni drugače dogovorjeno, je veljavnost naročilnice oziroma pogodbe 3 leta od njene sklenitve in se avtomatično podaljšuje, če se naročnik pisno ne odjavi. Naročenih gesel ni možno odpovedati pred iztekom veljavnosti naročilnice oziroma pogodbe. Naročnik se obvezuje, da bo v primeru odpovedi v roku 7 dni od podpisa naročilnice, plačal morebitne zapadle obveznosti.
Nosilec ima pravico v primeru neporavnanih obveznosti prekiniti naročniško razmerje. Naročnik je o prekinitvi predhodno pisno obveščen in ima na voljo 3 delovne dni, da poravna obveznosti do nosilca. V nasprotnem primeru je naročnik dolžan poravnati sorazmeren del naročnine za preteklo obdobje in porabo po veljavnem ceniku. Naročnik lahko odpove naročnino za vsa gesla ali le za del naročenih gesel 30 dni pred potekom veljavnosti naročilnice oziroma pogodbe, v nasprotnem primeru se naročnina avtomatsko podaljša za nadaljno 1(eno) leto. Kakršnakoli kršitev Splošnih pogojev ima za posledico prenehanje naročnine z iztekom tekočega meseca. Nosilec bo uporabniku v tem primeru odvzel geslo s prvim dnem naslednjega meseca.
16. Jamstvo za kvaliteto opravljenih storitev
Nosilec jamči za kvaliteto svojih opravljenih storitev na naslednji način:
a) jamstvo obsega izklučno naslednja 4 področja:
i. prva pomoč
ii. varstvo pri delu
iii. predhodni in obdobni zdravniški pregledi
iv. izdelava izjave o varnosti
b) v primeru da:
je naročnik upravičen, do povračila predmetnih glob oziroma kazni s strani Nosilca. Globe/kazni morajo biti prvotno poravnane s strani naročnika, naročnik pa je upravičen na podlagi in ob izpolnitvi zgoraj navedenih pogojev to finančno breme prevaliti na Nosilca. Naročnik Nosilcu izda obrazložen pisni zahtevek za povrnitev glob/kazni in Nosilec je dolžan predmetne globe/kazni poravnati najkasneje v 30 dneh od prejema zahtevka. Jamstvo iz te točke začne veljati v vsakem primeru po preteku 30 dni od plačila računa/predračuna. V primeru, da Naročnik ne sodeluje z Nosilcem pri urejanju in izvajanju storitev iz obsega jamstva, jamstvo ni veljavno in Nosilec ne odgovarja za kakršnokoli škodo/globo iz tega naslova.
17. Pooblastilo
Naročnik s podajo naročilnice oziroma naročilom storitev podeljuje Nosilcu pooblastilo, da za potrebe izvajanja storitev in dejavnosti v imenu naročnika pošilja/sprejema dokumente, usklajuje termine posameznih opravil ter opravlja druga potrebna opravila v zvezi z storitvami. V primeru, da posamezen pristojni organ zahteva predložitev posebnega podpisanega pooblastila Nosilcu, bo naročnk v najkrajšem možnem času ustrezno pooblastilo podpisal in izročil Nosilcu. V nasprotnem primeru Nosilec ne odgovarja za kvalitetno in pravočasno izvedbo svojih storitev, ter ne podeljuje jamstva iz 16.točke teh Splošnih pogojev.
18. Reševanje sporov
Morebitne spore rešuje pristojno sodišče v Ljubljani.